La botigueta de l'Alex

La botigueta de l'Alex
Free Macadamia!

Dept. de Comunicación

Que Grande es el Cine, by Elnan

Palaceteños

Sara Carbonero, Musa Oficial

Sara Carbonero, Musa Oficial

lunes, julio 16, 2007

Cherie is back in town

caminamdo por la siudad am las dugas (més tres) putetas o como quien dise chinochano




pues miren que ha mi me camsa de ir asi, con sinco patas por mi bonita siudad; a contar, las dos muletas, la pota darecha, la pota isquierda i la más imputan, la pota del sentro asi como la plasa del semtro pero en lugar de plasa pues pota

una puteta més curta que les atras cuatra però pota al fin i al cavo; are, que de pota negra réderé pues té un culó que gafe com tunalitats més amarrunades i semble el bunic acurdió de la sañoralospajarillos, are pepéra per amtunumàsia. i seguin amb el tema de que bos parlave pues bén udguillós que me semto am les mebes tsinc putetas! vaic al tran tran, acumpasat com un buen reloj suisso; are una cap aqui, are una cap allà, are que m´impulso am una crossa, are que m´impulos amb l´atra; la que va més sentrada no traballa tan pues anaquesta (i no és pas per a bana-guluriarme en amsulut de ré) la deicho per a millós ucasions que no son prasisamen poques; té un petit emdóll que és pumta fina i a més se desamrosque famsilment com comsevol boligráf vich; aichí li allargo la bida que bastanta pena ha passat pubreta meba




és un taca-taca com el que fa el meu equip de tota la bida, mirin, vét aqui un gat vét aqui un gós, aichi arraplego amb tot; no ni ha cap san baró que em pari, arribo cins a tot arreu, allà on mu puruposi hi sóch; sepan ustedes que temgo una exselas colemsión de muletas i muletillas no es que baya demasiado sobrado pero sufisiemte para desplasar-me por mi pueblo recorriemdo sus lindas aséras llenas de cacaperro i horín. Y miemtrastamto miren, boi camtando la colillita (bieja camsion de mis abuelos a la vés que boi cogiendo alguna cosa del comtenedor.... algun diario de la papalera, alguna imtarbiu, cuando a la ocasión algun biejo camarada del ata Neo se emcuentra a mi paso; con el señór en cuestion reberdesemos biejas batallitas a oriyas del Evro con los maquits i compañia

i qui die passa, any empéÑ, aichí, tranca-barranca com comsevól colla de traginés de Puich-Reich en plena fira gran



producsiones Cheri@2007 para palasete.x & Copi-Rai.